Kampanie na Facebooku mają pomóc w promowaniu internetowych projektów.
Na początku roku Home.pl przedstawiło nowe oferty związane z serwerami, które były odpowiedzią na wejście do polski amerykańskiego giganta 1&1. Podążając za światowymi trendami, firma chce teraz zwrócić uwagę swoich użytkowników ma media społecznościowe.
Już wkrótce klienci Home.pl będą mogli korzystać z kuponów o wartości 100 zł na reklamy w Facebooku (Facebook Ads). W pierwszej kolejności dostępne będą jedynie formy displayowe, jednak firma zapewnia, że będzie starała się rozszerzyć gamę oferowanych rozwiązań.
Marcin Kuśmierz, dyrektor zarządzający Home.pl, ma nadzieję, że z oferty skorzysta jeszcze w tym roku nawet 10 tys. klientów. Firma chce też zorganizować szkolenia dla osób, które zdecydują się na promowanie się w Facebooku, by lepiej wykorzystać potencjał największej na świecie witryny społecznościowej.
W przyszłości Home.pl planuje również udostępnić swoim klientom prowadzącym sklepy narzędzie, dzięki któremu będą mogli oni rozszerzyć działalność e-commerce również na Facebooka. Choć rozwiązanie nie jest nowe i na rynku od jakiegoś czasu funkcjonuje już InFlavo od Grupy Integer, szefostwo Home.pl liczy, że uda się dzięki temu zwiększyć przychody firmy, w ubiegłym roku kształtujące się na poziomie blisko 60 mln zł.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|