Który klub piłkarski ma największą społeczność w internecie?
Aktualizacja: 29-07-2011, 19:19
Już dzisiaj, wraz z pierwszym gwizdkiem nowego sezonu, kluby piłkarskiej ekstraklasy rozpoczną rywalizację o miano największej społeczności w internecie. O tym, kto zwycięży, zdecydują aktywni w sieci kibice, biorący udział w konkursie „Wierni Fani”. Do gry może przyłączyć się każdy, kto czuje się związany emocjonalnie z konkretną drużyną. Nagrodą jest sfinansowanie oprawy meczowej przygotowanej przez kibiców zwycięskiego klubu.
reklama
„Wierni Fani” to gra społecznościowa zorganizowana przez Yomoli.com. Przebieg rywalizacji można obserwować pod adresem www.wiernifani.pl. Konkurs potrwa od 29 lipca do 16 września 2011 r. Jego celem jest sprawdzenie, który z klubów piłkarskiej ekstraklasy może się pochwalić największą społecznością internetową. Zwycięska drużyna otrzyma powierzchnię reklamową w swoim mieście oraz fundusze na oprawę meczową.
Mechanizm konkursu jest niezwykle prosty. Po wejściu na stronę główną www.wiernifani.pl uczestnik wybiera swoją drużynę, a następnie loguje się do jej czatu w serwisie Yomoli.com. Tam może porozmawiać z innymi osobami tworzącymi społeczność danej drużyny i zaprosić do udziału w grze swoich znajomych, publikując wiadomość na jednym z portali społecznościowych lub wysyłając maila.
Stowarzyszenie kibiców lub fanklub najlepszej drużyny, współpracujący z klubem, otrzyma od organizatora konkursu fundusze na zorganizowanie oprawy meczowej w kwocie 5000 zł. Dodatkowo po zakończeniu rywalizacji wykupiona zostanie powierzchnia reklamowa na nośnik typu billboard. Znajdzie się na nim informacja o zwycięstwie danej drużyny w konkursie wraz z awatarami 200 kibiców zwycięskiego klubu, którzy wyrażą na to zgodę. Lokalizacja nośnika zostanie wybrana przez stowarzyszenie lub fanklub spośród możliwych miejsc przedstawionych przez organizatora. Osoby, które zaproszą do rywalizacji największą liczbę znajomych, dostaną nagrody niespodzianki.
Akcja ma zachęcić użytkowników Yomoli.com do uczestnictwa w niecodziennym wydarzeniu, dając im możliwość rywalizacji i dobrej zabawy.
„W naszym konkursie nie jest istotne, ilu kibiców oficjalnie zrzesza dany klub, lecz to, na ile aktywni są w internecie ludzie tworzący społeczność wokół niego. Do zabawy mogą się przyłączyć zarówno okazjonalni sympatycy piłki nożnej, jak i zagorzali kibice. Kluby z mniejszych miast wcale nie stoją na straconej pozycji. Paradoksalnie ich zdolność do mobilizacji może być o wiele większa niż w przypadku największych drużyn” – mówi Patryk Brożek, pomysłodawca projektu.
Patronami medialnymi konkursu są: Dziennik Internautów oraz magazyn Tylko Piłka.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|