Reklamy w Bing wyglądają niemal identycznie, jak zwykłe wyniki wyszukiwania.
Na początku lipca Steve Ballmer nieskromnie stwierdził, że Bing w przyszłości będzie pomagał nie tylko w wyszukiwaniu, lecz również w wykonywaniu całych zadań. Na razie jednak usługa generuje bardzo duże straty, a Microsoft dopiero eksperymentuje z nowymi formami reklam.
O reklamach w wynikach wyszukiwania poinformował autor bloga RKGBlog, który nie ukrywa swojego zaskoczenia ich inwazyjnością. Linki reklamowe są oznaczone wyłącznie małą grafiką "ads" umieszczoną do tego w pewnej odległości od wyników wyszukiwania.
Również właściciel serwisu Search Engine Land zajmującego się tematyką wyszukiwarek określił takie formy reklamowe jako "szokujące". Jak zauważył, kiedyś wyszukiwarki oferowały możliwość "płatnego włączenia" strony do rezultatów wyszukiwania, jednak w 2009 roku Yahoo jako ostatnie zrezygnowało z takiego procederu.
Microsoft w odpowiedzi na zarzuty przyznaje: Wciąż testujemy i eksperymentujemy z nowościami w Bing, a razem z tym dokładnie mierzymy zaangażowanie użytkowników i ich reakcję na wprowadzane zmiany. Na razie nie mamy nic do dodania na ten temat.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|