Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Wygodne budowanie grup znajomych z Google+ również w Facebooku

02-07-2011, 17:23

Deweloperzy Facebooka pokazali, że witryna Marka Zuckerberga może być równie wygodna, co zaprezentowane niedawno Google+.

robot sprzątający

reklama


Google w pierwszej wersji swojego serwisu społecznościowego zaprezentowało rozwiązanie Kręgi (Circles) pozwalające na wygodne tworzenie grup kontaktów, z którymi można dzielić się informacjami.

>>Czytaj także: MySpace wreszcie sprzedane. Justin Timberlake ma pomóc w jego rozwoju

Sonda
Tworzysz grupy kontaktów w witrynach społecznościowych?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Według nieoficjalnych informacji Facebook już od dawna wiedział, że tego typu rozwiązanie pojawi się w Google+, czego dowodem może być udostępnienie jakiś czas temu w społecznościowym gigancie funkcji grup użytkowników.

Choć obie funkcje działają niemal identycznie i pozwalają na wyświetlanie poszczególnych statusów tylko wybranym grupom znajomych, w przypadku Facebooka tworzenie tego typu list jest niezbyt efektowne. 

Deweloperzy Facebooka Vladimir Kolesnikov, Peng Fan, Zahan Malkani oraz Brian Rosenthal, stworzyli proste narzędzie webowe, które pozwala na przygotowanie grup znajomych dla Facebooka w sposób identyczny, jak to rozwiązano w przypadku Google+.

Tworzenie grup kontaktów w stylu Google+
fot. TechCrunch - Tworzenie grup kontaktów w stylu Google+
Usługa Circle Hack działa po prostu jako aplikacja Facebooka i choć nie jest w żadnej mierze rewolucyjna, pokazuje, że zespół Marka Zuckerberga nie boi się wyzwania ze strony Google+. Przypomnijmy, że w następnym tygodniu Facebook prawdopodobnie zaprezentuje również funkcję wideorozmów w witrynie.

>>Czytaj także: Facebook ma ogromny wpływ na resztę internetu


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: TechCrunch