Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Rynek aplikacji smartfonowych: Garmin przejmuje Navigon

16-06-2011, 11:51

Garmin Ltd. i Navigon AG podpisały umowę przejęcia, w ramach której właściciel marki Navigon, staje się spółką zależną od Garmin Ltd. Na transakcji mają zyskać nie tylko firmy, ale też klienci.

Sonda
Korzystasz z urządzeń Garmin lub nawigacji Navigon?
  • tak
  • nie
wyniki  komentarze

- Przejmując Navigon otrzymujemy także jedną z najpopularniejszych i najlepiej sprzedających się aplikacji nawigacyjnych dostępnych dla iPhone’a oraz platform Android. Dzięki temu, poprzez połączenie potencjałów obu firm, możemy liczyć na znaczny wzrost konkurencyjności, pozycji oraz zysków z tego segmentu rynku, zwłaszcza w Europie - powiedział Cliff Pemble, prezes i dyrektor ds. operacyjnych Garmin.

Główna siedziba Navigonu mieści się w Niemczech. Oprócz produktów OEM przeznaczonych dla branży motoryzacyjnej oraz aplikacji nawigacyjnych dedykowanych dla smartfonów, Navigon może pochwalić się również 7-proc. udziałem w rynku przenośnych urządzeń GPS (PND - Portable Navigation Devices) w Europie.

>> Czytaj też: Garmin udostępnia subskrypcję na przesył zdjęć satelitarnych do nawigacji

- Czekamy z niecierpliwością na wymianę doświadczeń i technologii pomiędzy Garmin i Navigon. Fuzja ta umożliwi nam znaczne poszerzenie oferty, przygotowanie jeszcze lepszych produktów i zdobycie kolejnych, usatysfakcjonowanych klientów - powiedział Egon Minar, prezes Navigon. To, co łączy nasze obie firmy, to chęć tworzenia produktów innowacyjnych, które w pełni zaspokoją wymagania i potrzeby stawiane przez naszych klientów – dodaje.

Navigon będzie funkcjonował jako firma zależna od Garmin Ltd., na zasadach ustalonych w podpisanej umowie. Szczegóły finansowe dotyczące transakcji przejęcia udziałów nie zostały ujawnione.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *