Proces sprzedaży online w serwisie eBay - wspomagany przez nowo zakupione rozwiązanie Magento - z punktu widzenia konsumentów ma być płynniejszy. Przewagę nad konkurencją ma stanowić platforma open source do tworzenia e-sklepów.
Magento - firma przejęta przez eBay - obsługuje dziesiątki tysięcy klientów biznesowych na całym świecie. Jest platformą typu open source, czyli wspieraną przez społeczność deweloperów. Oferuje też rozwiązanie typu SaaS (ang. Software as a Service), zwane Magento Go, przeznaczone dla małych, szybko rozwijających się sprzedawców.
— Innowacje technologiczne powodują zacieranie się granic pomiędzy handlem online i offline, zmieniają sposoby dokonywania zakupów przez konsumentów oraz pozwalają sklepom, niezależnie od ich skali, korzystać z najnowszych osiągnięć społeczności programistów — mówi John Donahoe, prezes firmy eBay.
Prezes firmy eBay twierdzi też, że twórcy sklepów internetowych nie potrzebują samych płatności czy samej strony internetowej e-commerce, tylko dostępu do funkcji, które pozwolą im opracowywać dla handlowców rozwiązania kompletne z punktu widzenia kupujących.
— Na przykładzie polskiego rynku e commerce widzimy, że dynamicznie rośnie popularność rozwiązań typu open source, takich jak Magento, szczególnie w kontekście sprzedaży za granicę. Cieszy nas, że coraz więcej lokalnych agencji specjalizuje się w tworzeniu sklepów bazujących na Magento i skupia swoje działania wokół tej właśnie platformy — mówi Mikołaj Zakrzewski, Business Development Manager w firmie PayPal, wchodzącej w skład grupy eBay.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|