Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Zuckerberg: "nie ma monopolu Facebooka"

26-05-2011, 16:24

Twórca społecznościowej witryny odpowiadał na pytania związane z przyszłością firmy.

robot sprzątający

reklama


Jak informowaliśmy niedawno, Facebook cieszy się dużym zainteresowaniem nie tylko internautów z całego świata, ale również służb specjalnych

>>Czytaj także: Microsoft zatrudnił nastolatka, który włamał się do Xbox Live

Sonda
Zuckerberg dobrze steruje Facebookiem?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Na spotkaniu e-G8 Forum w Paryżu Mark Zuckerberg odpowiadał na pytania zgromadzonej widowni. Duże zainteresowanie budził m.in. temat przyszłego debiutu giełdowego Facebooka, jednak Zuckerberg ostudził nieco atmosferę, podkreślając dyplomatycznie, że na razie to nie nastąpi.

Zauważył również, że kolejnym dużym rynkiem po grach, jaki może zawojować Facebook, będzie muzyka, a następnie filmy.

Zuckerberg był także bardzo ostrożny w przypisywaniu dużej roli serwisom społecznościowym w niedawnych rewolucjach. Jak powiedział: Moim zdaniem byłoby bardzo aroganckim dla którejś z technologicznych firm przypisywanie sobie w tym dużej roli. Zaznaczył również, że był to raczej efekt obecności w sieci wielu różnych narzędzi ułatwiających komunikację.

Twórca społecznościowego giganta stwierdził również, że "nie ma monopolu Facebooka", a jakiś czas temu MySpace było znacznie popularniejsze od jego witryny, więc internet wciąż pozostawia dużo miejsca dla konkurentów

Pomimo wcześniejszych pogłosek, Zuckerberg zapewnił też, że nie ma planów związanych z umożliwieniem tworzenia kont na Facebooku dzieciom poniżej 13 roku życia.

>>Czytaj także: Kolejne włamanie do Sony: "chcieliśmy was bardziej pogrążyć"


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Business Insider