Każdy ma się dowiedzieć o tym, że Era w pewnym sensie kończy swoją działalność na rynku telekomunikacyjnym. T-Mobile ma wykorzystać tę szansę i ogłosić, że są takie „chwile, które łączą”.
Kilka dni temu informowaliśmy w Dzienniku Internautów, czego będą dotyczyć zmiany i jak będzie przebiegał cały proces rebrandingu.
23 maja br. wystartowała kampania reklamowa Polskiej Telefonii Cyfrowej, która ma na celu poinformowanie o tym wszystkich konsumentów oraz budowanie świadomości międzynarodowej marki T-Mobile wśród odbiorców.
W pierwszej części komunikacji sieć Era dziękuje za wspólnie spędzony czas i zapowiada nadchodzące zmiany. W kolejnej odsłonie kampanii T-Mobile przedstawi się klientom w Polsce oraz zaprosi ich do globalnej sieci.
„Chwile, które łączą” - tak brzmi hasło towarzyszące marce T-Mobile w Polsce. Kampania została przygotowana przez Departament Komunikacji Rynkowej PTC i będzie realizowana w mediach masowych.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|