Po bardzo dużym sukcesie czytników Kindle Amazon chce konkurować z Apple na kolejnym bardzo lukratywnym rynku.
Amazon niedawno udostępnił swoją muzyczną usługę chmurową, jednak Apple wciąż zwleka z publikacją analogicznego rozwiązania tego typu, prawdopodobnie przygotowując różnego rodzaju usprawnienia dla użytkowników.
Pionier sprzedaży elektronicznej w Stanach Zjednoczonych dopiero się rozgrzewa i już niedługo ma udostępnić za jednym zamachem dwa modele tabletów z ekranami 7 i 10 cali. Co prawda, liczy się przecież jakość, a nie ilość, a dla użytkowników istnieje jeszcze jeden bardzo istotny parametr: cena.
Źródła serwisu PC Mag, które mają być zbliżone do producentów z Tajwanu, podkreślają, że ceny będą znacznie niższe niż w przypadku iPada. 7-calowe urządzenie ma kosztować 349 dol., natomiast większy 10-calowy tablet kupimy za 449 dolarów.
Jeśli potwierdzą się również informacje o dobrej jakości podzespołach, Apple rzeczywiście może zyskać mocną konkurencję. Przedstawiciele Amazona już w przypadku Kindle'a informowali, że zależy im na tym, by sprzęt mógł nabyć każdy, kto ma na to ochotę. Dużym sukcesem okazało się też wprowadzenie do czytnika reklam, by obniżyć jego cenę o 25 dol.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|