Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Mobilność i prosty interfejs największymi zaletami tabletów

06-05-2011, 09:56

Pomimo wcześniejszych zastrzeżeń, okazuje się, że tablety części użytkowników potrafią zastąpić standardowe pecety.

robot sprzątający

reklama


Rynek tabletów wydaje się prezentować coraz ciekawiej, a niedawno nawet Intel zapowiedział chęć stworzenia procesorów dla tego typu urządzeń

>>Czytaj także: FBI ostrzega: Podrobione wideo z bin Ladenem to wirus

Sonda
Korzystasz z tabletu zamiast komputera PC?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Firma analityczna Nielsen zapytała Amerykanów o to, jak korzystają ze swoich urządzeń i czemu czasem wybierają właśnie tablety, a nie dobrze znane komputery PC. Warto przypomnieć, że jeszcze niedawno iPadowi zarzucano, że właściwie z niczym nie radzi sobie lepiej niż standardowy komputer. To chyba jednak nie do końca prawda i dobrze widać to również w odpowiedziach ankietowanych.

Okazuje się, że ponad 35 proc. badanych stwierdziło, że po zakupie tabletu korzysta mniej z peceta (bądź wcale). 32 proc. zamienia czasem laptopa na tablet, przy czym aż 77 proc. ankietowanych mówi, że używa tabletu do tych samych zadań, co wcześniej laptopa.

Dlaczego wybieramy tablety?
fot. Nielsen - Dlaczego wybieramy tablety?
Interesująco przedstawia się także lista cech, które skłaniają użytkowników do porzucenia większych maszyn. Przewagą, na którą zwraca uwagę 31 proc. badanych, jest duża przenośność tabletu, zaraz później (21 proc.) łatwy i wygodny w użyciu interfejs, a co ciekawe również szybkość włączania urządzenia, która jest największą zaletą dla 15 proc. użytkowników.

>>Czytaj także: Twórca Wikileaks: Facebook najlepszym narzędziem do śledzenia w historii


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Nielsen