Google stworzyło dla siebie podobną usługę niemal dwa razy taniej i od podstaw.
reklama
New York Times mocno eksperymentuje z opłatami za dostęp do swoich treści i choć na razie odniósł dzięki temu sukces finansowy, eksperci doszukują się też pewnych uchybień.
Znany przedsiębiorca Phillip Greesnpun oskarżył CEO New York Timesa, Janet Robinson, o dużą rozrzutność podczas tworzenia paywalla dla internetowego wydania gazety. Przypomnijmy, że paywall to popularny ostatnio pomysł pobierania dodatkowych opłat za treści znajdujące się w sieci.
Na swoim blogu Greesnpun pyta, jak to możliwe, że New York Times wydał na stworzenie tego typu technologii aż 40 milionów dolarów, podczas gdy Google na ten cel wystarczyło tylko 25 milionów. Do tego NYT miał już gotowy system obsługi kart płatniczych, jak również bazę do zarządzania subskrypcjami.
Co jednak najciekawsze, użytkownicy informują, że paywall New York Timesa da się bardzo łatwo obejść, wykorzystując do tego zaledwie trzy linijki kodu JavaScript. Amerykańska gazeta na razie nie odpowiedziała na zarzuty, a dopóki tego nie zrobi, właściwie niemożliwe jest ustalenie, co było tak kosztowne.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|