Ciąg dalszy ekspansji znanej wytwórni filmowej na Facebooku potwierdza potencjał największej na świecie sieci społecznościowej.
reklama
Warner Bros. już od kilku tygodni testuje na Facebooku swoją wypożyczalnie wideo. Dotychczas znajdował się w niej tylko jeden film, jednak wytwórnia postanowiła nieco rozszerzyć swoją ofertę.
Poza "Mrocznym Rycerzem" użytkownicy ze Stanów Zjednoczonych mogą teraz wypożyczyć także tytuły takie, jak "Harry Potter i Kamień Filozoficzny", "Harry Potter i Komnata Tajemnic", "Incepcja", "Och, życie", a także "Miś Yogi".
Nie zmieniły się za to zasady wypożyczania filmu i wciąż zainteresowani mogą dokonać płatności Facebookowymi kredytami (jeden film to 30 kredytów, czyli 3 dolary). Po zakupie mamy dwie doby na obejrzenie zakupionego tytułu.
Jesteśmy zadowoleni z rozszerzenia naszych testów o dodatkowe tytuły, które będą odpowiadały szerszej publiczności - mówi Thomas Gewecke z Warner Bros. Dodał on także, że udostępnione filmy miały bardzo dużo fanów na Facebooku, więc wytwórnia liczy, że fani będą chcieli za drobną opłatą jeszcze raz powrócić do swoich ulubionych tytułów.
Choć usługa została udostępniona wyłącznie dla użytkowników ze Stanów Zjednoczonych, trzeba przyznać, że jest to dobry krok ze strony Warner Bros., które zamiast ścigać piratów, chce powiększyć swoje zyski dzięki kreatywności.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Inteligo zmienia stronę logowania oraz adresy serwisów transakcyjnego i mobilnego
|
|
|
|
|
|