Zarząd firmy Dialog stara się podnieść wartość spółki, którą właściciel - KGHM - chce sprzedać jeszcze w tym półroczu.
reklama
Dolnośląski operator kładzie w tym roku duży nacisk na rozbudowę sieci dostępowej i walkę o klientów biznesowych na nowych rynkach w Warszawie i Poznaniu. Podczas gdy Dialog będzie sprzedawał usługi, właściciel szuka dla niego kupca. Herbert Wirth, prezes KGHM, powiedział wczoraj, że memorandum inwestycyjne ma trafić do potencjalnych inwestorów w marcu.
Jestem od tego, by podnieść wartość spółki. Sprawa sprzedaży leży w gestii właściciela – mówił wczoraj Arkadiusz Miszuk, prezes Dialogu. Wartość firmy mają zwiększyć inwestycje w rozwój sieci dostępowej w technologii VDSL2 oferującej internet o prędkości do 100 Mb/s. Na ten cel pójdzie aż 70 proc. ze 100 mln zł, jakie Dialog planuje w tym roku wydać na rozwój.
Dziś w zasięgu takiej prędkości jest 260 tys. odbiorców. Do końca roku będzie 350 tys. – zapowiada Robert Banasiak, wiceprezes Dialogu.
Więcej szczegółów w Gazecie Prawnej w artykule pt. Dialog walczy o Warszawę i Poznań. Wyda 70 mln zł na rozwój dostępu do sieci
Michał Fura
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*