Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

YouTube podzieli się zyskiem z reklam z gwiazdami internetu

Forsal.pl 01-02-2011, 11:34

Polskie gwiazdy YouTube'a będą zarabiać na reklamach emitowanych przy swoich filmikach. Jak dowiedział się „DGP”, Google - właściciel tego serwisu wideo - właśnie uruchomił w Polsce program partnerski dla użytkowników portalu.

robot sprzątający

reklama


Nikt na razie nie jest w stanie określić, ile otrzymają najpopularniejsi w sieci artyści. Baśka TiVi, czyli kanał na YouTube, na którym Barbara Kwarc, emerytowana garderobiana, umieszcza filmy, komentując w nich rzeczywistość, został do tej pory odwiedzony blisko 700 tysięcy razy, a filmy na nim umieszczone obejrzano ponad 9,5 mln razy.

Podobnych twórców - muzyków, komików czy autorów wideopamiętników - są w polskiej wersji YouTube'a tysiące. To oni w znacznej części odpowiadają za popularność tego serwisu, a niektórzy z nich zdobyli już sobie sporą popularność w sieci. Nic dziwnego więc, że serwis zaproponował im właśnie współpracę w zarabianiu na reklamach. Już ruszyła specjalna strona programu partnerskiego YouTube.

– Danie naszym użytkownikom możliwości zarabiania na materiałach wideo powinno sprawić, że w serwisie pojawi się więcej interesujących i wysokiej jakości treści. Reklamodawcy będą mieli szanse na dotarcie do jeszcze większej liczby zaangażowanych odbiorców – mówi Tomasz Czudowski, odpowiedzialny za działania YouTube'a w Polsce.

Więcej szczegółów w serwisie Forsal.pl w artykule pt. YouTube podzieli się zyskiem z reklam z gwiazdami internetu

Sylwia Czubkowska

Forsal.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E