Większość użytkowników Skype'a może z powrotem korzystać z komunikatora. Firma wciąż bada przyczyny awarii, zapowiedziała także rekompensaty dla poszkodowanych klientów.
reklama
22 grudnia miała miejsce największa w historii internetowego komunikatora awaria. Miliony osób na całym świecie zostały pozbawione możliwości wykonywania połączeń telefonicznych, a także rozmów tekstowych. I to w okresie, gdy zapotrzebowanie na tego typu usługi, w związku ze Świętami Bożego Narodzenia, jest bardzo duże. Wszystko przez błąd logowania. Problem po kilku godzinach został rozwiązany, jednak nie do końca.
Ostatni komunikat na stronach Skype'a pochodzi z wczoraj. Tony Bates, dyrektor generalny firmy, poinformował, że sytuacja uległa stabilizacji. 90 procent użytkowników ma już przywróconą możliwość logowania. Działają już komunikator tekstowy, a także usługi audio i wideo. Niedostępne są jednak wciąż komunikator offline, a także grupowe rozmowy wideo. Bates zapewnia, że trwają intensywne prace nad przywróceniem pełnej funkcjonalności.
Dodaje, że wciąż badane są przyczyny awarii. Wyraża też nadzieję, że nie była ona spowodowana atakiem, na tym etapie wykluczyć tego jednak jeszcze się nie da.
Firma zdaje sobie sprawę, że awaria nastąpiła w szczególnym momencie i trudno będzie zrekompensować brak możliwości rozmowy z najbliższymi. Zapowiedziała jednak, że osoby opłacające abonament otrzymają dodatkowy tydzień za darmo. Z kolei klienci korzystający z usług Pay as You Go oraz usług przedpłaconych otrzymają vouchery do wykorzystania na około 30 minut rozmów z telefonami stacjonarnymi.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*