Dostęp do treści Daily Telegraph w internecie będzie płatny - zdecydował wydawca. Jego rozwiązania będą zbliżone bardziej do modelu stosowanego przez Financial Times, niż przez londyński The Times.
Telegraph Media Group, wydawca Daily Telegraph i strony internetowej Telegraph.co.uk, postanowił pójść w ślady konkurencji i zamknąć dostęp do treści publikowanych na swojej stronie internetowej. Pierwsze efekty tej decyzji, czyli płatny dostęp do części artykułów i materiałów multimedialnych, mają pojawić się na początku przyszłego roku. Szczegóły nie są na razie znane.
Tym samym wydawca jednego z największych brytyjskich dzienników poszedł w ślady Ruperta Murdocha. Medialny magnat, jako pierwszy wydawca dzienników ogólnotematycznych, zamknął dostęp do ich stron internetowych w zamian za opłaty. Postąpił tak najpierw w przypadku The Times i Sunday Times. Czytanie ich w sieci kosztuje funta dziennie lub dwa funty tygodniowo. Potem Murdoch zrobił kolejny krok, zamykając też za opłatami dostęp do artykułów tabloidu News of The World.
Jednak w przeciwieństwie do News Corp. wydawca Daily Telegraph podkreśla, że nie zamierza zamknąć za opłatami wszystkich treści. Obawia się bowiem znaczącego odpływu internautów i spadku ruchu na swoich stronach, który dotknął serwisy internetowe dzienników Murdocha. Według firmy badawczej Hitwise liczba użytkowników odwiedzających stronę spadła o ponad 93 proc.
Więcej na ten temat w Forsal.pl: Brytyjski Daily Telegraph bierze przykład z Murdocha. Zamknie treści w internecie
Michał Fura
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*