Rusza akcja społeczna, której celem jest popularyzacja w Polsce alternatywnych, elektronicznych rozwiązań dotyczących płatności za usługi, w szczególności popularnego w wielu krajach tzw. EBPP. Na stronie internetowej kampanii (www.doscpapierowych.pl) można poprzeć akcję, a także skierować do największych polskich usługodawców zapytania o możliwość otrzymywania rachunków na elektroniczne konto bankowe. Organizatorem akcji jest Fundacja Komunikacja 2.0.
reklama
Akcja jest odpowiedzią na niebezpieczeństwa (brak kontroli, niedoręczenia, spóźnienia) i utrudnienia związane z tym, że w Polsce codziennie wysyłanych jest do klientów indywidualnych ponad 1 milion papierowych rachunków. Na innych rynkach (m.in. w Skandynawii) funkcjonują rozwiązania typu EBPP (Electronic Bill Presentment and Payment - elektroniczna prezentacja i płatność rachunków).
Takie rozwiązanie polega na elektronicznym dostarczaniu rachunków od dostawców usług w jedno miejsce, np. bezpośrednio na konto w systemie bankowości elektronicznej. Można je zobaczyć, a następnie opłacić. W Polsce tylko nieliczni usługodawcy udostępniają swoim klientom taką możliwość. Akcja stawia pytanie: dlaczego?
Organizatorem akcji jest Fundacja Komunikacja 2.0 zajmująca się edukacją w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii komunikacyjnych w biznesie. Akcja potrwa przynajmniej do końca roku i obejmie całą Polskę.
Na potrzeby akcji została stworzona specjalna strona internetowa: www.doscpapierowych.pl. Działania prowadzone będą także w serwisach społecznościowych, m.in. na uruchomionym fun page'u na Facebooku - facebook.com/DoscPapierowychRachunkow. W ramach akcji odbędą się również badania opinii konsumentów.
Akcja prowadzona jest pod patronatami m.in. portali Dziennik Internautów, FinanseOsobiste.pl i Lanpolis.pl.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|