Gigant z Redmond nie przestaje zaskakiwać, jeśli chodzi o pomysły na rozwiązywanie problemów dotyczących oferowanych przez tę firmę usług.
Niedawno wspominaliśmy w Dzienniku Internautów o wydaniu nowej wersji usługi pocztowej Hotmail, z której korzysta obecnie około 350 milionów użytkowników z całego świata.
Jak się okazuje, podczas premiery nie obeszło się bez kłopotów, z którymi Microsoft nie poradził sobie do tej pory. Użytkownicy skarżą się przede wszystkim na problemy z tworzeniem nowych wiadomości, a w skrajnych przypadkach nie mogą się nawet zalogować do swoich kont.
Na forum usługi Microsoft zaleca użytkownikom migrację ze starszych wersji przeglądarek, takich jak Safari 3 czy Firefox 2, gdyż Hotmail oficjalnie wspiera Firefoksa 3, Safari 4, stabilną wersję Chrome na Windowsie, a także oczywiście Internet Explorera.
Choć Microsoft naturalnie zapewnia o nieustannych pracach nad naprawą usługi, jako tymczasowe rozwiązanie problemu wskazuje przeglądarkę od Google'a. "Niektórzy użytkownicy zauważyli, że po przejściu na Google Chrome do wyświetlania Hotmaila, ich konto nie sprawia już żadnych problemów" - zauważa Microsoft.
Z pewnością tego typu informacje nie wpływają pozytywnie na wizerunek Internet Explorera. W tym przypadku dodatkowym ciosem dla Microsoftu jest fakt, że z jego własną usługą najlepiej radzi sobie jeden z jego głównych konkurentów.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|