Rozpoczęły się otwarte testy serwisu Rabatium.pl, platformy kojarzącej użytkowników planujących zakupy oraz firmy zainteresowane promowaniem swoich produktów. Witryna ma stanowić alternatywę dla programów afiliacyjnych i partnerskich. Cała prowizja za promowanie produktów na łamach Rabatium.pl trafia do użytkowników serwisu w postaci kodów rabatowych.
Przyjęta w Rabatium.pl koncepcja budowy alternatywy dla systemów afiliacyjnych opiera się m.in. na zmianie kierunku przepływu pieniędzy w taki sposób, aby pogodzić interesy internautów i sprzedawców. Prowizje od sprzedaży, które dotychczas trafiały do wydawców serwisów internetowych uczestniczących w programach afiliacyjnych i partnerskich, są bowiem w całości zamieniane na kody rabatowe oferowane użytkownikom serwisu Rabatium.pl.
Wykorzystując kod rabatowy podczas dokonywania zakupów we wskazanych sklepach, płacą oni mniej lub otrzymują dodatkowe elementy w tej samej cenie. Tym samym czerpią oni korzyści już w momencie dokonywania zakupu, bez konieczności oczekiwania na zwrot pieniędzy charakterystycznej dla programów typu cashback. Jedynym kosztem dla sprzedawców ma być udostępnienie kodów rabatowych - nie płacą oni za umieszczanie informacji o promocjach przygotowanych dla użytkowników Rabatium.pl
- Od dłuższego czasu w internecie nasilają się dwa zjawiska. Z jednej strony obserwujemy sprzedawców, którzy w coraz większym stopniu kierują uwagę w stronę efektywnościowych metod rozliczania promocji, a z drugiej rosnącą niechęć internautów do nachalnych reklam, wspomaganą zjawiskiem tzw. ślepoty reklamowej. Rabatium.pl stanowi reakcję na te zjawiska. Kluczem do zaspokojenia potrzeb obydwu grup jest stworzenie alternatywy dla programów partnerskich i afiliacyjnych, opartej na kodach rabatowych - powiedział Krzysztof Kowalski, prezes zarządu łódzkiej firmy Kenmarium, która jest twórcą i właścicielem serwisu Rabatium.pl.
Nowe oferty promocyjne są publikowane na łamach serwisu w cyklach tygodniowych rozpoczynających się w środę. Dostęp do kodów rabatowych jest natomiast zarezerwowany dla zarejestrowanych użytkowników, którzy uiścili opłatę abonamentową (w najtańszej wersji jest to SMS Premium o wartości 4,88 zł z VAT). Użytkownicy sami decydują, czy dana promocja pozwoli im uzyskać na tyle duże korzyści, aby wniesienie opłaty abonamentowej miało sens.
Wysokość rabatów udzielanych przez partnerów będzie zależna od rodzaju branży i promowanych produktów. Aktualnie trwają testy serwisu, a oficjalna premiera planowana jest na sierpień bieżącego roku.
Serwis dostępny pod adresem: rabatium.pl
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|