Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Coraz więcej polskich wydawnictw wchodzi na rynek e-booków

10-06-2010, 19:08

Firma Nexto.pl podpisała umowy o współpracy z kolejnymi wydawnictwami, tj. Znakiem, Światem Książki oraz Publicatem. Efektem będzie zwiększenie bazy e-booków, także premierowych tytułów.

robot sprzątający

reklama


Zarówno Znak, jak i Świat Książki oraz Grupa Publicat to marki rozpoznawalne na rodzimym rynku wydawniczym od wielu lat. Co roku wydają setki tytułów, wśród których znaleźć można publikacje najpopularniejszych w Polsce oraz na świecie autorów. Niedługo będą one dostępne również poprzez wszystkie kanały dystrybucji firmy Nexto.pl.

>> Czytaj też: iPad napełnia kieszenie wydawców prasy

Sonda
Czytasz elektroniczne wydania książek?
  • Tak, tylko w ten sposób czytam książki
  • Sporadycznie
  • Raczej nie
  • Jeszcze się do tego nie przekonałem/am
  • Wolę zapach papieru i książkę w ręce
wyniki  komentarze

Współpraca umożliwi wydawnictwom sprzedaż e-booków oraz audiobooków nie tylko w serwisie Nexto.pl, ale również w tysiącach sklepów należących do sieci Nextranet oraz w otwartym niedawno sklepie internetowym - Plusoczytelnia.pl.

- Coraz więcej wydawnictw dostrzega potrzebę wejścia na rynek nowych mediów – mówi Bartłomiej Roszkowski, prezes zarządu NetPress Digital, spółki prowadzącej serwis Nexto.pl. - Nasza firma zapewni im najszerszy dostęp do klientów, zróżnicowane kanały sprzedaży oraz najlepszą obsługę popartą największym na rynku doświadczeniem w zakresie dystrybucji publikacji elektronicznych - dodaje Roszkowski.

W planach Nexto.pl jest także uruchomienie aplikacji na tablety. Jak twierdzi Bartłomiej Roszkowski, firma posiada kilka bardzo perspektywicznych kontraktów, z których mogą narodzić się nowe i innowacyjne modele sprzedaży treści.

Celem jest osiągnięcie minimum 50% obniżki cen. Mamy w tym względzie plan i powinniśmy go wprowadzić jeszcze w tym roku. Chcemy zaoferować klientom najlepsze tytuły w najniższych na rynku cenach - komentuje Roszkowski.

Umowy obejmują nie tylko współpracę przy sprzedaży publikacji, ale również przy premierach nowości wydawniczych oraz organizacji akcji promocyjnych i konkursów dla czytelników.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

Wyślijmy Lema w kosmos!