Każdy, kto zajmował się małym biznesem, wie, że w tego typu firmach wszyscy robią wszystko. Nikt nie ma czasu na planowanie, szczegółową kontrolę wyników, ustalanie budżetów - to po prostu nie ta rzeczywistość. Poradnik „Praktyczny marketing w małej firmie” pokazuje, że większość sposobów marketingowych używanych przez duże firmy można zastosować w małej firmie i odnieść na tym duże korzyści. Wystarczy pewne czynności po prostu określić lub usystematyzować.
reklama
Każdego roku w Polsce powstają tysiące małych firm. Zakładają je ludzie ambitni i zdecydowani osiągnąć sukces, jednak smutna statystyka pokazuje, że większość nowych firm plajtuje już po pierwszym roku działalności. Zabójcze podatki, papierkologia, nieuczciwa konkurencja, trudności z ogarnięciem tego, co się dzieje.
Książka Kornelii Przedworskiej pomogła mi zaznajomić się z prostymi pojęciami marketingu, o których zwykły biznesmen nie ma pojęcia. Szczególnie cenne były początkowe rozdziały, z których dowiedziałem się, jak organizować sobie pracę i jak ocenić rynek zbytu. Niby każdy sobie potrafi zorganizować pracę, wie, że musi czasem zrobić przerwę, wie, jak długo może pracować, ale mając dopiero podstawy teoretyczne, zaczyna się pracować rzeczywiście wydajniej. Fajny był rozdział o konstruowaniu cen. Teoria w nim zawarta rzeczywiście dobrze pozwala skalkulować ceny. Na koniec warto zwrócić uwagę na wyraźne i jasne przekazywanie treści prawie w punktach. Dzięki temu łatwo znaleźć interesujący fragment w książce i łatwo go zapamiętać.
— Dariusz Gierlotka, właściciel firmy „Linie Haftu”
Co konkretnie można znaleźć w tym e-booku? Czytając „Praktyczny marketing w małej firmie”, dowiesz się:
Dowiedz się więcej i zamów: Praktyczny marketing w małej firmie
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|