Tegoroczny finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy należy do rekordowych. Polacy znów zaskoczyli fundację swoją szczodrością. Wsparcie udzielone przez internautów w ramach aukcji i inicjatyw portali społecznościowych, przez SMS-y i przelewy z kart kredytowych systematycznie rośnie.
reklama
Imponujące wpływy z serwisów internetowych (blisko 4 mln złotych) osiągnięte zostały głównie dzięki przychodom z aukcji. Allegro.pl i prowadzony przez niego serwis aukcje.wosp.org.pl przekazał Orkiestrze 3 582 336,00 złotych. Największą kwotę wpłacono za kolekcjonerski egzemplarz BMW Z4 Coupe - 152 877,00 złotych.
Portale społecznościowe także dołożyły swoją cegiełkę. Nasza-Klasa, po raz drugi uczestnicząca w finale, zebrała 381 755,24 złotych, dystrybuując orkiestrowe serduszka, koszulki i monety. Tegoroczny wynik był o połowę niższy niż przed rokiem.
W kampanii wspierającej WOŚP po raz pierwszy wziął udział Facebook.pl, który na bieżąco informował o aukcjach i rezultatach akcji.
To w znacznej mierze internauci przyczynili się do powiększenia zysków z wpłat z kart kredytowych Polcard dzięki dokonywanym w sieci przelewom, ostatecznie zamykających się w kwocie 282 699,00 zł.
>> Czytaj więcej: XVII Finał WOŚP w internecie
Nie bez
znaczenia dla wyniku tegorocznego finału pozostają wpływy z wysyłanych przez
Polaków SMS-ów. Dzięki nim zyskano aż 3 431 285,00 zł (kolejno 1 169
325,00 zł od sieci Orange, 1 096 815,00 zł od sieci Era, 1 025 740,00 zł od
sieci Plus i 139 405,00 zł od sieci Play).
W ciągu całego stycznia 2010 serwis wosp.org.pl odwiedziło 2203715 osób. Strona zanotowała więc niewielki wzrost zainteresowania w stosunku do ubiegłego roku, kiedy licznik odnotował 2191459 wizyt unikalnych użytkowników.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*