Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Jeden z czołowych polskich serwisów realizujących płatności za zakupy w internecie ma już ponad 2 miliony klientów. To im przede wszystkim zawdzięcza bardzo dobre wyniki finansowe za zeszły rok.

Bardzo szybki rozwój sklepów internetowych, serwisów usługowych czy też platform aukcyjnych napędza także wzrost w firmach obsługujących płatności internetowe. Coraz częściej bowiem klienci płacą z wykorzystaniem SMS-ów, przelewów przez internet czy też kart płatniczych. Tak jest po prostu wygodniej i szybciej, dla sklepów jest to także znacznie bezpieczniejsze od płatności przy odbiorze towarów.

>> Czytaj także: Ruszyły płatności online z gwarancją

Sonda
Robiąc zakupy w sieci płacisz:
  • zwykłym przelewem
  • szybkim przelewem
  • SMS-em
  • kartą płatniczą
  • za pobraniem
  • inaczej
wyniki  komentarze

Szacuje się, że w Polsce działa obecnie około 7,5 tys. sklepów oraz serwisów usługowych. Aż 42 procent z nich (około 3,5 tys.) obsługuje należący do PayU serwis Platnosci.pl. Opublikowane za zeszły rok wyniki pozwalają firmie z dużym optymizmem patrzeć w przyszłość. Wartość obrotów zrealizowanych za pośrednictwem serwisu wyniosła ponad 1 miliard złotych, zawdzięcza on to rzeszy przeszło dwóch milionów użytkowników.

Marcin Jabłoński, członek zarządu PayU, jest zdania, że rynek ma przed sobą bardzo duży potencjał wzrostu, w związku z czym rok 2010 powinien być nie mniej udany od niedawno zakończonego. Maciej Szmigiel, E-commerce Payments Manager PayU, podkreśla z kolei dbałość o bezpieczeństwo transakcji oraz ciągłe poszerzanie możliwości serwisu. Dzięki temu ma być możliwe pozyskanie kolejnych partnerów.

Platnosci.pl obsługuje m.in. serwisy Nasza-klasa.pl, Onet.pl, home.pl, Empik.pl, otoMoto.pl, a także transakcje na platformie aukcyjnej Allegro.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *