Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Za bezpłatne połączenia z internetem sieć Plus od września pobiera opłaty - alarmuje jeden z Czytelników Dziennika Internautów i daje do zrozumienia, że sprawa dotyczy większej liczby klientów. Redakcja DI wyjaśniła sprawę z przedstawicielami operatora - winnym okazały się... nowe serwery Google.

robot sprzątający

reklama


W swoim liście z 29 listopada 2009 Czytelnik zaznacza, że problemy z operatorem Plus rozpoczęły się we wrześniu. Opisywana przez niego sprawa dotyczy połączeń przez WAP z serwisem myoutube.plusgsm.pl, które według regulaminu są bezpłatne.

Dziennik Internautów skontaktował się z pracownikami Polkomtela w celu wyjaśnienia sprawy. Pytaliśmy m.in. czy operatorowi znany jest problem naszego Czytelnika, jak długo on trwa, jak wielu Klientów może dotyczyć, w jaki sposób odzyskać niesłusznie pobrane środki z konta oraz czy poszkodowane osoby mogą liczyć na jakąś rekompensatę od operatora.

Katarzyna Kusiak z biura prasowego Polkomtel tłumaczy, że problem, który pojawił się w związku z naliczaniem opłat za korzystanie z YouTube, nie leżał po stronie operatora:

Google dodało dwa serwery, nie informując o zmianie, wskutek czego połączenia niektórych klientów były omyłkowo taryfikowane. W chwili obecnej problem został rozwiązany – brakujące serwery zostały dodane do listy bezpłatnych - wyjaśnia w rozmowie z Dziennikiem Internautów Katarzyna Kusiak.

>> czytaj też: Antykonkurencyjna umowa Play i Plusa do zmiany

Sonda
Czy dotknęły Cię problemy z naliczaniem opłat za transmisję danych w sieciach Polkomtela?
  • Tak
  • nie
wyniki  komentarze

Przedstawicielka Plusa zapewniła, że wszystkie tego typu przypadki, jeśli zostaną zgłoszone przez klienta do działu reklamacji, rozpatrywane są pozytywnie. Czytelnik, który zgłosił problem redakcji DI, złożył reklamację, która został rozpatrzona pozytywnie i otrzymał zasilenia na konto - informuje Katarzyna Kusiak.

W związku z faktem, że nie można jednoznacznie określić, których klientów dotknął problem, nie jest możliwe zwrócenie klientom źle naliczonych opłat bez odpowiedniej procedury. Każda tego typu sprawa załatwiana jest indywidualnie, w trybie reklamacyjnym.

Redakcja DI przesłała również pytania do Urzędu Komunikacji Elektronicznej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, jednak wspomniane urzędy do chwili publikacji tekstu nie udzieliły odpowiedzi.

>> czytaj też: Polkomtel osiągnął porozumienie z dystrybutorami prepaid


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: DI24.pl

Wszystkie Listy czytelników kierowane do DI są czytane przez redaktorów. Niektóre pytania / prośby do redakcji mogą dotyczyć szerszego grona internautów, wymagać wypowiedzi ekspertów lub zainteresowanych stron, wówczas traktowane są jako tematy interwencyjne. Wszelkie sprawy, którymi Waszym zdaniem powinniśmy się zająć prosimy kierować na adres: interwencje@di.com.pl