Po 3 tygodniach od premiery Windows 7 udział odsłon dokonanych za pośrednictwem tego systemu operacyjnego w wybranych krajach europejskich wyniósł 2,69%. Vista na osiągnięcie podobnego wyniku potrzebowała... 26 tygodni – wynika z badania przeprowadzonego przez agencję badawczą Gemius.
Badanie zostało przeprowadzone przy użyciu narzędzia analitycznego gemiusTraffic (dane gromadzone są dzięki skryptom zliczającym, umieszczonym w kodzie stron podłączonych do badania). Objęto nim internautów z takich krajów, jak Austria, Bośnia i Hercegowina, Bułgaria, Białoruś, Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Litwa, Łotwa, Polska, Rumunia, Rosja, Słowenia, Słowacja, Ukraina, Węgry.
W tygodniu 2-8.11.09 udział odsłon na badanych rynkach w przypadku Windows XP wyniósł 75,61%. Na drugim miejscu znalazł się Windows Vista (19,25%). Windows 7 największą popularnością cieszył się na Słowenii, gdzie udział odsłon z tego systemu osiągnął 4,66%. Najmniej entuzjazmu wykazali Polacy (zaledwie 2%).
Obecnie w firmach europejskich dominuje stary Windows XP. Zdaniem analityków, jeśli Windows 7 odniesie sukces na rynku konsumenckim, będzie to miało przełożenie na popularyzację nowego produktu Microsoft w biznesie.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|