Taką nadzieję mają przedstawiciele HTC oraz Orange, którzy wprowadzili dziś, 15 czerwca 2009 r., wspomniany telefon na polski rynek razem ze specjalną propozycją dla firm "Oferta z internetem". W ramach oferty klienci otrzymują pakiet złotówek do wykorzystania oraz mobilny internet z 1 GB miesięcznym limitem transferu danych.
reklama
Telefon wyposażono w wirtualną klawiaturę wyświetlaną na ekranie dotykowym 3,2" (320 x 480 pikseli), moduł GPS, modem 3G HSDPA 7,2 Mbps, bluetooth 2.0, wi-fi w standardzie b/g, akcelerometr oraz aparat fotograficzny 3,2 Mpix. Dane można przechowywać w pamięci telefonu (512 MB) lub na karcie pamięci microSD/HC.
Magic oprócz funkcji multimedialnych (odtwarzanie muzyki, filmów, zdjęć, kręcenie wideo) oferuje bezpośredni, zintegrowany z interfejsem telefonu, dostęp do serwisów Google, jak Google Search, Mapy Google, kalendarz Google, Gmail czy Youtube. Prócz tego za pomocą telefonu można przeglądać i edytować pliki programów Microsoft Word, PowerPoint oraz Excel, a także przeglądać pliki PDF.Android Market napędzi sprzedaż?
Jedną z cech, która ma stanowić o sile telefonu, jest dostęp do bazy aplikacji Android Market. Obecnie dostępnych jest tam kilka tysięcy aplikacji, a każdego dnia dochodzą kolejne. Wynik jest całkiem niezły, jednak wydaje się, że AppStore, z którego dotychczas pobrano przeszło miliard aplikacji, jest sporo przed swoim młodszym konkurentem.
Orange chce klientów biznesowych
Wprowadzenie nowej oferty ma pomóc Orange być operatorem postrzeganym jako odpowiedni dla klientów biznesowych. Mariusz Gaca, członek Zarządu TP ds. Rynku Biznesowego, podaje, że początkowo Orange obsługiwał głównie klientów indywidualnych, a dopiero od kilku lat operator notuje wzrost w tym drugim segmencie.
Z informacji Dziennika Internautów wynika, że początkowo Orange obsługiwał segment SOHO, a obecnie klientami są małe i średnie przedsiębiorstwa, ale też duzi klienci.
Telefon HTC Magic jest dostępny w ofercie dla firm razem z nowymi planami taryfowymi Oferta z Internetem. W jej ramach klient otrzymuje pakiet złotówek do wykorzystania na połączenia głosowe i SMS-y oraz dostęp do internetu Business Everywhere Standard z miesięcznym limitem transferu danych 1 GB. Do wyboru są trzy plany taryfowe: Oferta z Internetem 100/185/310. Klienci indywidualni mogą kupować telefon z planami abonamentowymi i usługą Orange Free.Za mały limit danych? Orange zaprzecza
W opinii wielu osób limit 1 GB, który otrzymują klienci w ramach nowej oferty, jest niewystarczający. Według Tomasza Kuharczyka z PTK Centertel limit ten jest dostosowany do potrzeb klientów. Kuharczyk podaje, że wśród kontrahentów biznesowych większość nie wykorzystuje 1 GB miesięcznie.
Ponadto Kuharczyk zaznacza, że - jego zdaniem - taki limit danych wystarcza, aby pracować 10 godzin dziennie przez 1 miesiąc, przeczytać 1 000 000 postów, ściągnąć 50 000 wiadomości e-mail, przesłać 1 000 zdjęć, ściągnąć 300 piosenek lub obejrzeć 100 teledysków.HTC powtórzy sukces iPhone'a?
Przedstawiciele Orange, zgodnie z polityką firmy, nie chcieli podać, jak wiele egzemplarzy HTC Magic chcą sprzedać w 2009 roku. Nie kryli natomiast, że ich zdaniem wprowadzenie opisywanego urządzenia jest wydarzeniem tak samo ważnym, jak rozpoczęcie sprzedaży iPhone'a 3G.
Orange liczy, że HTC Magic powtórzy sukces iPhone'a, a nowa oferta "zyska uznanie wśród klientów".
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*