To nie jest żart primaaprilisowy. GG Network uruchomił dziś (1 kwietnia) nowy ogólnotematyczny portal - poinformowali przedstawiciele producenta komunikatora Gadu-Gadu, podsyłając zrzut ze strony głównej i tajemniczo nie ujawniając zbyt wielu szczegółów. Aktualizacja: Nowy polski portal już działa.
reklama
Jednak z nieoficjalnych informacji uzyskanych dziś przez Dziennik Internautów wynika, że ogólnotematyczny portal gadu-gadu.pl rzeczywiście jest prawdziwym projektem, który dziś ujrzy światło dzienne. Na razie Jarosław Rybus odmawia udzielenia jakichkolwiek oficjalnych informacji w tej sprawie, zapewne licząc, że efekt tajemniczości i domniemania żartu wpłynie na zwiększone zainteresowanie internautów portalem GG Network.
Ze zrzutów ekranu strony głównej portalu gadu-gadu.pl wynika, że będzie to typowy portal informacyjny z takimi działami, jak Aktualności, Pieniądze, Sport, Nauka, Ploteczki, (Pop)Kultura, Lejdis. W ramach portalu GG będą także promowane inne projekty ze stajni GG Network, jak fora.pl, radio Open.fm, serwis z grami online pykam.pl czy serwis mikroblogowy blip.pl.Termin oficjalnego komunikatu na temat uruchomienia gadu-gadu.pl ustalono na dzisiejsze popołudnie, 1 kwietnia 2009 r. Wtedy też dopiero okaże się, czy rzeczywiście nasze doniesienia się potwierdzą, czy jest to jedynie żart. Jeśli jednak portal gadu-gadu.pl pojawi się na polskiej scenie internetowej, w ciągu kilku najbliższych miesięcy może wpłynąć na obraz czołówki najchętniej odwiedzanych serwisów polskiego internetu, o ile tylko GG Network uda się wykorzystać potencjał drzemiący w użytkownikach sieci Gadu-Gadu i skupionych pod skrzydłami tej firmy innych projektów.
Aktualizacja
Portal Gadu-Gadu.pl już działa. "To odpowiedź na liczne zapotrzebowanie ze strony społeczności, która w adresie gadu-gadu.pl upatrywała też serwisu o większym zakresie, niż tylko strony typowo produktowej i korporacyjnej" - tłumaczą przedstawiciele GG Network.
Stronę gadu-gadu.pl, dotychczas poświęconą przede wszystkim komunikatorowi GG, odwiedza ponad 1,6 mln osób miesięcznie (dane za styczeń 2009 – Megapanel PBI/Gemius). Po uruchomieniu nowej wersji portalu producent spodziewa się jednak większego zainteresowania witryną.
Portal gadu-gadu.pl chce odróżnić się od silnej konkurencji (Onet.pl. WP.pl, Gazeta.pl, Interia.pl czy o2.pl), wprowadzając nowe funkcje, które bazują na licznej społeczności użytkowników sieci GG i są jednocześnie niedostępne w innych portalach. "Gadu-gadu.pl ma być przykładem nowego spojrzenia na serwis, który łączy w sobie informacje i interaktywność użytkowników" - wyjaśnia Jarosław Rybus w przesłanym komunikacie prasowym.
Czytelnicy podczas przeglądania portalu, mając uruchomiony komunikator Gadu-Gadu (GG), będą mogli śledzić aktywność swoich znajomych z listy kontaktów – wspólnie polecać sobie artykuły, komentować. Korzystanie z portalu nabiera więc innego charakteru i jest zintegrowane z listami kontaktów w komunikatorze. Portal gadu-gadu.pl ponadto pokazuje na górze strony listę znajomych, którzy są obecnie zalogowani do GG.
Pomimo zmiany formuły gadu-gadu.pl pozostaje nadal głównym adresem w sieci, z którego można pobrać oficjalne wersje komunikatora Gadu-Gadu. Portal został przygotowany i jest wydawany przez spółkę GG Network S.A. Nad aktualizacją i rozwojem serwisu czuwa własna redakcja gadu-gadu.pl.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*