Badania prowadzone w oparciu o społeczność Gadu-Gadu będą szybkie i wiarygodne - zapewnia Gadu-Gadu S.A., informując o nowej usłudze na polskim rynku badań marketingowych.
GaduSonda trafiła na rynek w październiku 2008 r. i prowadzona jest przez nowy dział spółki Gadu-Gadu S.A., specjalizujący się w realizacji badań rynku i opinii wśród wielomilionowej grupy użytkowników sieci Gadu-Gadu.
Badania przeprowadzane są w grupie internautów zarejestrowanych w panelu badawczym. W projekcie znajduje się już ponad 4700 zrealizowanych wywiadów w 9 badaniach i ponad 1900 osób w panelach badawczych. GaduSonda przeprowadza również standardowe badania internetowe, jak również badania realizowane on-line wewnątrz firm i instytucji.
GaduSonda pozwala realizować m.in. ankiety internetowe i - jak twierdzi dostawca usługi - może być przydatna zarówno producentom towarów, usługodawcom, jak i reklamodawcom, którzy mogą w ten sposób szybko zbadać opinię np. na temat planowanej kreacji kampanii. Pierwsze przykładowe wyniki przeprowadzonych badań przez GaduSondę przedstawiono na IX Kongresie Badaczy Rynku i Opinii PTBRiO w Warszawie. Projekt był też prezentowany podczas IV Kongresu Marketingu Młodzieżowego.
Kartą przetargową do skorzystania z usługi ma być liczebność, reprezentatywność i wiarygodność grupy respondentów - co drugi polski internauta (z około 13 mln osób) korzysta z sieci Gadu-Gadu, podaje producent komunikatora. "To reprezentatywna i liczna grupa osób, którą warto spytać: Co o tym myślisz?" - czytamy w komunikacie prasowym.
Do udziału w projekcie i grupy respondentów GaduSondy można zgłosić się samemu, wystarczy podać tylko swoje dane. Za aktywny udział paneliści mają być promowani nagrodami od spółki Gadu-Gadu. Szczegóły na stronie:
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*