Kolejny atak na klientów Inteligo
Krzysztof Gontarek 17-12-2007, 23:29
W weekend przeprowadzono kolejną w tym roku próbę wyłudzenia poufnych danych od klientów konta Inteligo, prowadzonego przez Bank PKO BP SA. Przestępcy zastosowali atak typu phishing, czyli rozesłali na adresy e-mail polskich internautów wiadomość, która miała skłonić ich do kliknięcia w podstawiony odnośnik, a następnie zalogowania się na fałszywej stronie.
"Temat: Wprowadzenie nowych zabezpieczen dla uslug online.
Informujemy, że Twoje konto przechodzi proces aktywacji nowych zabezpieczeń. W celu jego ukończenia prosimy o jak najszybsze zalogowanie klikając w link poniżej.
Następnie podążaj za instrukcjami, które otrzymasz po zalogowaniu. Do tego czasu wszystkie opcje w Twoim koncie będą zablokowane.
(Cała procedura trwa kilka minut)"
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*