Zwrócą 3-krotność ceny, jak Ci się nie spodoba!
Ruszyła prawdopodobnie najbardziej ryzykowna i odważna kampania reklamowa w polskim internecie. Złote Myśli, wydawnictwo polskich e-booków z okazji swoich urodzin, oferuje specjalną gwarancję dla czytelników, polegającą na tym, że jeśli ktokolwiek nie będzie usatyfakcjonowany zakupem poradników, otrzyma z powrotem 3-krotność zapłaconej kwoty.
Krytycy mówią, że takie rozwiązanie może doprowadzić wydawnictwo do bankructwa na jego trzecie urodziny. Innego zdania jest jednak Mateusz Chłodnicki, wiceprezes firmy Netina Sp. z o.o., która jest właścicielem Wydawnictwa Złote Myśli.
"Wierzymy w uczciwość naszych czytelników oraz jakość naszych poradników. Od kilku lat oferujemy czytelnikom gwarancję polegającą na tym, że mogą w dowolnym terminie (nawet rok po zakupie) zwrócić dowolną publikację i odzyskać pieniądze. Przekonaliśmy się, że liczba zwrotów jest minimalna, a sprzedaż dzięki tej gwarancji jest dla klientów po prostu bezpieczna. Jestem w pełni przekonany, że jest to wypadkowa uczciwości naszych czytelników oraz wysokiej jakości poradników, które mamy w ofercie." - mówi Chłodnicki
Czy polscy internauci ponownie okażą się uczciwi i nie wykorzystają tej okazji do nieuczciwego zarobienia pieniędzy? To okaże się już wkrótce. Niemniej jednak pójście tak daleko w marketingu z pewnością siebie i swojej oferty, wymagało dużej odwagi.
Wydawnictwo Złote Myśli po 3 latach działalności, posiada w swojej ofercie ponad 140 tytułów, a strony wydawnictwa notują miesięcznie ok 1,5 mln unikalnych wizyt. W tym roku wydawnictwo wprowadziło do sprzedaży pierwsze audiobooki w formacie mp3 oraz planuje znaczną modernizację swojego serwisu.
Zapraszamy na I Sympozjum Uczestników Programów Partnerskich, organizowane przez Wydawnictwo Złote Myśli, o którym pisaliśmy wcześniej w DI.