NetSprint sprzedaje wyszukiwarkę
Pod nazwą NetSprint Site kryje się nowy produkt polskiej spółki NetSprint.pl - wyszukiwarka witryn skierowana do wszystkich podmiotów posiadających serwisy internetowe.
reklama
Jak podaje NetSprint.pl, ich najnowszy produkt wykorzystuje m.in. zaawansowane mechanizmy analizy języka polskiego, co - zdaniem przedstawicieli - firmy stanowi istotną przewagę nad produktami zagranicznymi.
Ponadto użytkownicy NetSprint Site otrzymują możliwość precyzyjnego określania, które zasoby mają byś indeksowane (z możliwością przeszukiwania serwisów zewnętrznych), czy tez możliwość definiowania ułatwiających wyszukiwanie kategorii dla poszczególnych części serwisu.
- Już kilka lat temu badania Jupiter Research dowiodły, że 80% użytkowników opuszcza daną witrynę, jeżeli funkcjonalność wyszukiwania jest niezadowalająca. - mówi prezes NetSprint.pl Artur Banach, wyjaśniając motywy opracowania nowego produktu. - Według Jakoba Nielsena serwisy liczące ponad 200 stron powinny traktować efektywną wyszukiwarkę jako ważny element nawigacji na stronie. Usprawnienia w tym zakresie często decydują o tym czy Użytkownik dotrze do oferowanych przez firmę produktów lub dostarczanych treści. - dodaje Banach.
NetSprint Site jest wyszukiwarką witryn sprzedawaną w modelu licencyjnym i ASP. Jak twierdzą przedstawiciele firmy, wyszukiwarka skierowana jest do wszystkich podmiotów posiadających serwisy internetowe - od osób prywatnych, poprzez małe i średnie przedsiębiorstwa, na międzynarodowych korporacjach kończąc. Koszt usługi zaczyna się od 480 zł rocznie.
Szczegóły na stronie