Zakończono pierwszą fazę testów Edwarda, czyli inteligentnego asystenta sprzedażowego, stworzonego przez krakowski startup. Inteligentny twór dopasowuje się do istniejącego procesu sprzedaży i pozwala na automatyzację żmudnych czynności, takich jak ustawianie przypomnień i tworzenie notatek.
reklama
Edward to inteligentny asystent w formie aplikacji mobilnej, która skraca czas doradców poświęcony na ręczne wprowadzanie danych i sprawdzanie informacji o relacjach z klientami. Dopasowuje się do istniejącego procesu sprzedaży i pozwala na automatyzację żmudnych czynności, takich jak ustawianie przypomnień, czy tworzenie notatek. Przypomina także o zadaniach do wykonania, zwiększając efektywność pracowników średnio o 24%. Dodatkowo poprzez automatyzację procesu zbierania danych zwiększa wykorzystanie systemu do zarządzania relacjami z klientami.
Po raz pierwszy Edward „pojawił się” się w ING Banku Śląskim podczas cyklicznie organizowanych spotkań ze startupami. Zanim jednak ING zdecydowało się na implementację rozwiązania przeprowadzono wewnętrzny pilotaż i badania z użytkownikami aplikacji - Doradcami Korporacyjnej Sieci Sprzedaży. Badania potwierdziły, że doradcy potrzebują narzędzia, które usprawni im kontakt z klientami, a także zautomatyzuje pracę z istniejącym systemem CRM. W efekcie, bank przeprowadził kolejny etap dotyczący analizy aspektów technologicznych związanych m.in.: z możliwościami integracji.
Edward będzie udostępniony dla doradców sieci korporacyjnej ING Banku Śląskiego w 3 kwartale 2019 roku. Rozwiązanie powstało we współpracy z krakowską spółką 2040.
Źródło: ING Bank Śląski
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Symmetrical.ai zwycięzcą półfinału HR Tech w ramach konkursu ABSL Start-Up Challenge
|
|
|
|
|
|