Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Konkurs na najlepszą reklamę telewizyjną dla projektu G1G1 ("give one, get one", czyli "daj jeden, weź jeden") zorganizowali wspólnie Dailymotion oraz organizacja One Laptop Per Child (OLPC).

Internauci, chcący zgłosić swoje wideo, mogą to zrobić na stronie konkursu. Tam też można podejrzeć nagrania innych osób biorących udział w zabawie. Organizatorzy dają wolną rękę twórcom z jednym zastrzeżeniem: reklama musi być dostosowana do dzieci.

Przemek Mugeński i Hakon Wium Lie (Opera ASA) prezentują (poprzednią wersję) DI na OLPC
fot. - Przemek Mugeński i Hakon Wium Lie (Opera ASA) prezentują (poprzednią wersję) DI na OLPC
Zwycięski film będzie emitowany w amerykańskiej telewizji w dniach 15-31 grudnia 2008 roku. Niektórym zapewne nagroda wyda się skromna, ale na pewno znaczenie ma fakt pomocy potrzebującym.

Idea programu G1G1 jest prosta: kupując laptopa za 399 USD faktycznie płacimy za dwie maszyny. Jedną zatrzymuje klient, druga trafia do rąk dziecka z biedniejszego państwa, by mogło się ono nauczyć podstaw obsługi komputera.

Przypomnijmy, że program G1G1 po raz pierwszy został zrealizowany na terenie Stanów Zjednoczonych w 2007 roku. Obecnie trwa druga edycja programu, w której laptopa mogą kupić również Polacy.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

Gadu-Gadu stawia na iPhone

Źródło: Dailymotion