Wirtualna Polska, O2, a teraz Onet – portale jeden po drugim inwestują w kampanie reklamowe swoich usług pocztowych. Cel: nie stracić lukratywnego rynku, na którym rozpychają się Facebook i Nasza Klasa. Chodzi o 250-400 mln zł rocznie.
Do kampanii promującej usługi pocztowe szykuje się największy portal w polskim internecie – Onet.pl – dowiedział się "DGP". Właśnie wprowadził do usługi pocztowej kilkanaście nowinek, które mają poprawić szybkość i dają możliwość używania poczty m.in. na urządzeniach przenośnych. Onet integruje także pocztę z kalendarzem i kontaktami oraz likwiduje limity pojemnościowe skrzynek.
Nowe konta portal włącza użytkownikom stopniowo: ma je już 10 proc. z nich, do końca roku dostaną je wszyscy. Wtedy Onet wystartuje z kampanią reklamową, która ma przyciągnąć nowych klientów. Pojawi się w internecie i kanałach Grupy TVN.
Ruch Onetu to odpowiedź na wcześniejsze działania konkurencyjnych portali, które w ostatnich miesiącach postawiły na promocję poczty. Batalię zapoczątkowała Wirtualna Polska, największy gracz na rynku kont pocztowych. We wrześniu ruszyła z kampanią swoich usług "A-dresik na WP" w internecie, radiu, telewizji, kinie i wybranych sieciach odzieżowych.
Więcej na ten temat w Forsal.pl: Największe portale internetowe stawiają na usługę e-mail
Michał Fura
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|