Kanadyjczyk spędza w internecie przeciętnie 2,5 tys. minut miesięcznie i jest to najdłuższy czas na świecie - wynika z badań firmy comScore, opublikowanych przez agencję "The Canadian Press".
Za Kanadyjczykami, spędzającymi w sieci 42 godziny miesięcznie, są Izraelczycy (2300 minut miesięcznie, zatem ponad 3 godziny mniej). Niewiele krajów ma zresztą średnią sięgającą 2 tys. minut miesięcznie.
Wyniki Kanady nie dziwią - 68 proc. Kanadyjczyków ma dostęp do sieci. We Francji i Wielkiej Brytanii jest to ok. 62 proc., a w Niemczech ok. 60 proc. Nawet u południowego sąsiada Kanadyjczyków, w Stanach Zjednoczonych, dostęp do internetu nie jest tak powszechny - wynosi 59 proc.
Kanadyjczycy z internetu korzystają bardzo chętnie. Pasjonują się serwisem YouTube, średnio Kanadyjczyk ogląda 147 filmów miesięcznie. Mieszkaniec Stanów Zjednoczonych jest statystycznie daleko w tyle - 100 obejrzanych filmów miesięcznie.
Więcej szczegółów w Gazecie Prawnej w artykule pt. Najwięcej czasu w internecie spędzają Kanadyjczycy
PAP
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*