HP chce pokazać najnowsze technologie swoim klientom biznesowym, aby przekonać ich do swoich produktów. W tym celu zostało otwarte warszawskie HP Solutions Discovery Center.
reklama
Uruchomione na początku tego tygodnia HP Solutions Discovery Center ma za zadanie wspierać marketing i politykę firmy. Według HP jest to najważniejsze centrum w Europie Środkowo-Wschodniej, gdzie klienci biznesowi będą mogli korzystać z najnowszych technologii tej firmy.
Polskie HP Solutions Discovery Center powstało w ramach globalnej inicjatywy HP Global Customer Center Network mającej na celu koordynację i współpracę centrów klienckich firmy na świecie.
Od 2000 r. w HP Polska działało Laboratorium Rozwiązań Systemowych, w którym klienci i partnerzy firmy mogli poznać najnowsze technologie HP, korzystając z możliwości udostępnionego sprzętu demonstracyjnego. W 2009 roku decyzją Francesco Serafiniego, dyrektora generalnego i zarządzającego HP na region EMEA, Polska została włączona w sieć ośrodków HP Global Customer Center Network.
Spotkania będą organizowane na kilka różnych sposobów. Planowane są całodniowe seminaria i pokazy na żywo, interaktywne spotkania dla jednej lub kilku firm z określonej branży, jak również spotkania z ekspertami firmy HP i testy funkcjonalności w środowisku potencjalnego klienta.
W przyszłości ma zostać uruchomiona możliwość transmisji pokazów na żywo do innych krajów. Prezenterzy z innych krajów będą mogli wykorzystać infrastrukturę centrum do prowadzenia pokazów dla swoich klientów w ich rodzimym języku.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|