Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Najlepszy blog 2005 roku na Onecie

21-03-2006, 09:31

W ubiegłym tygodniu, podczas uroczystej gali ogłoszono wyniki konkursu Blog Roku 2005 organizowanego przez portal Onet.pl. Wyboru, bezpośrednio w głosowaniu, dokonali internauci oraz specjalnie powołane Jury Konkursu, w skład którego weszły znane osobowości ze świata filmu, mediów i literatury.

robot sprzątający

reklama


Do konkursu zgłoszonych zostało blisko 39 tysięcy blogów. Wybór z tak wielkiej liczby internetowych dzienników byłby niezwykle trudny, zatem w pierwszej fazie konkursu o miejscu na liście nominowanych decydował automatyczny algorytm, biorący pod uwagę m.in. zgodność z regulaminem konkursu, popularność (liczbę odwiedzin), liczbę komentarzy.

Następnie do oceny przystąpili internauci. Pod głosowanie trafiło po 25 blogów z każdej z dziewięciu kategorii tematycznych. Blog, który zdobył największą ilość głosów w danej kategorii zostawał laureatem jednej z dziewięciu Nagród Internautów.

Jury przedstawiono do oceny już tylko 90 blogów - po 10 najlepszych blogów z każdej kategorii tematycznej. W skład Kapituły konkursu weszli m.in.: Krystyna Kofta, Joanna Brodzik, Ewa Drzyzga, czy Bartek Chaciński - znawca języka blogujących, autor m.in. "Wyczesanego słownika najmłodszej polszczyzny".

Ostatecznie wybrano 3 najlepsze blogi na portalu Onet.pl - Bloga Roku 2005 oraz 2 i 3 nagroda w kategorii Najlepszy Blog 2005. Jury zdecydowało się również na przyznanie pozaregulaminowej nagrody specjalnej.

Nagrodę główną zdobył blog Wawrzyniec Prusky
Druga nagroda przypadła blogowi zatytułowanemu Pejzaże karpackie, trzecią otrzymał blog Czerwona sukienka, a nagrodę specjalną - Borntosleep.

Laureaci wybrani przez internautów (w poszczególnych kategoriach):




Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Blog Roku 2005