Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Najlepsze produkty bankowe 2011 oczami klientów

PATRONAT MEDIALNY 13-02-2012, 21:35

Trzecia edycja plebiscytu Złoty Bankier stała się pretekstem do głębszego podsumowania stanu rynku bankowego i wskazania jego perspektyw na 2012 rok.

robot sprzątający

reklama


Wyniki plebiscytu Złoty Bankier 2011
fot. PayU S.A., Bankier.pl - Wyniki plebiscytu Złoty Bankier 2011
W Dzienniku Internautów informowaliśmy już o wynikach trzeciej edycji plebiscytu Złoty Bankier, organizowanego przez Bankier.pl i PayU S.A. Prawie 11 tys. internautów oddało głosy, wybierając najlepsze usługi i produkty finansowe minionego roku. Szczegółowe wyniki głosowania we wszystkich kategoriach przedstawiamy w tabeli obok. Można się z nimi zapoznać także na stronie www.zlotybankier.pl.

Bankowość 2011 w liczbach
fot. PayU S.A., Bankier.pl - Bankowość 2011 w liczbach
Plebiscytowi towarzyszy raport „Najlepsze produkty bankowe 2011 oczami klientów” będący próbą rozrachunku ze stanem bieżącym i najsilniejszymi trendami polskiej bankowości. Wynika z niego m.in. że na koniec III kwartału ubiegłego roku banki prowadziły 25 mln kont osobistych, w 2011 roku Polacy posługiwali się 7,1 mln kart kredytowych, a ponad 3/4 wszystkich udzielonych kredytów hipotecznych stanowiły te w polskich złotych. Tylko 5% klientów skorzystało z kredytu na samochód.

Więcej szczegółów można znaleźć na zamieszczonej powyżej infografice oraz oczywiście w raporcie, który jest dostępny na stronie Bankier.pl (plik PDF, 66 stron).


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *