Teledysk do utworu "Nie ma cwaniaka na Warszawiaka" był najczęściej oglądanym polskim materiałem wideo na YouTube. Do serwisu tego co minutę trafia 48 godzin materiałów wideo z całego świata, a użytkownicy wciąż nie mają dość - w 2011 r. klipy zostały obejrzane łącznie ponad bilion razy.
reklama
W skali globalnej najczęściej oglądane materiały w 2011 roku dotyczyły ludzi, miejsc oraz faktów, które przykuły naszą uwagę i pobudziły wyobraźnię. Duża część dotyczyła relacjonowanych również przez media wydarzeń, między innymi trzęsienia ziemi i fali tsunami w Japonii, „arabskiej wiosny” czy śmierci Osamy Bin Ladena.
W 2011 roku największą oglądalność wśród polskich użytkowników YouTube miały filmy:
Ranking obejmuje materiały przygotowywane przez użytkowników, więc na liście nie znalazł się występ Michała Szpaka z X Factora (prawie 2,2 mln odtworzeń) oraz wirusowa reklama Tesco z księdzem Natankiem (1,8 mln odtworzeń) - zajęłyby odpowiednio 3 i 5 miejsce.
Najczęściej oglądanymi polskimi wideoklipami były:
Najczęściej oglądanymi zagranicznymi teledyskami muzycznymi na YouTube w Polsce były:
Najczęściej oglądanymi materiałami wideo na świecie były:
Najczęściej oglądanymi teledyskami na świecie, umieszczonymi przez wytwórnie muzyczne były:
Więcej informacji na temat najbardziej wpływowych klipów wideo z całego świata można znaleźć na: www.youtube.com/rewind. Poniżej zamieszczamy najpopularniejszy wideoklip w Polsce na YouTube:
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|