Nowatorski pomysł na reklamy w grach mobilnych wydaje się być korzystny dla każdej ze stron.
Smartfony nie są wolne od błędów, jednak stają się coraz popularniejszą platformą wykorzystywaną do gier.
Nowa usługa Kiip ma uprzyjemnić mobilną rozrywkę, oferując różnego rodzaju nagrody za zdobywanie osiągnięć w grach. Pomysł jest bardzo interesujący, szczególnie że skorzystać powinni na nim zarówno reklamodawcy, jak i gracze, a nawet twórcy mobilnych aplikacji.
Do tej pory zdobywanie kolejnych poziomów w grach wiązało się co najwyżej z odblokowywaniem nowych fragmentów map czy innych ulepszeń. Dzięki Kiip reklamodawcy zamiast tego będą mogli zaoferować graczowi na przykład zniżki na bilety do kina czy innego rodzaju bonusy.
Z pewnością taka forma reklamy spotka się z większą aprobatą graczy niż irytujące banery. Również reklamodawców chętnych do oferowania zniżek nie brakuje, wszak już teraz wiele firm rozdaje je na każdym kroku. Sami twórcy gier również powinni zyskać, gdyż dodatkowe bonusy z pewnością zachęcą wielu użytkowników do częstszego sięgania po mobilną rozrywkę.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*