Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Nadciąga nowa fala profesjonalnej edukacji na temat e-handlu

PATRONAT MEDIALNY 22-02-2013, 07:15

2 marca w Poznaniu odbędzie się inauguracja czwartej edycji ShopCampu. Podczas pięciu spotkań zaplanowanych na ten rok wydarzenie będą wspierać partnerzy, którzy wraz z Fundacją Polak 2.0 chcą kontynuować misję integrowania środowiska e-commerce.

robot sprzątający

reklama


Divante, AtomStore, DPD Polska, FreecoNet, Manubia i SOFORT Banking to partnerzy, którzy będą dzielić się swoim bogatym doświadczeniem z uczestnikami spotkań. Oto jak widzą swój udział marki, które współtworzą tegoroczny ShopCamp.

Tomasz Karwatka, Prezes Zarządu Divante:

Chcemy podzielić się wiedzą zdobytą dzięki kompleksowej obsłudze sklepów internetowych z wielu branż. Podczas ShopCampów opowiemy o konkretnych case-studies naszych projektów. Przeprowadzimy także warsztaty z wypracowanej przez Divante metodologii prowadzenia projektów w modelu success-fee.

Łukasz Plutecki, Atomstore:

Bardzo cieszymy się, iż już drugi rok z rzędu możemy wspierać Fundację Polak 2.0 w organizacji ShopCampu. Będziemy starali się kłaść nacisk na tematy związane z content marketingiem i projektowaniem responsywnym - to będą zapewne jedne z najważniejszych tematów w e-commerce w tym roku.

Dagmara Kruszewska, Country Manager Poland SOFORT AG:

Chcę przekazać swoją wiedzę na temat e-commerce na niemieckim rynku. Uczestnicy dowiedzą się, co najlepiej sprzedaje się w Niemczech, jak wygląda marketing e-sklepów na tym rynku, a także jaka jest mentalność niemieckich kupujących. Czyli wszystko, o czym wiem, a co każdy, kto planuje otworzyć sklep w Niemczech, wiedzieć powinien.

Anna Zabaryłło, FreecoNet:

FreecoNet stawia na swobodną (tele)komunikację. Podczas cyklu spotkań ShopCamp opowiemy o ciekawych rozwiązaniach „w chmurze”, które ułatwiają komunikację i pozwalają sporo oszczędzić. Wszystko po to, by móc być w kontakcie z klientami na okrągło.

Aneta Gasparska, rzecznik prasowy DPD Polska:

Spotkania ShopCamp stanowią niepowtarzalną okazją do przyjrzenia się nowym trendom i kierunkom w branży, nawiązania odpowiednich kontaktów, a w konsekwencji budowania stabilnej podstawy rozwoju własnego e-biznesu. W dobie dynamicznego rozwoju handlu internetowego takie inicjatywy są bardzo cenne, dlatego z niekłamaną satysfakcją DPD Polska dołączyła do grona partnerów spotkań z cyklu ShopCamp.

 

ShopCamp zmienia się dla uczestników

ShopCamp w tym roku zaskoczy uczestników nowymi elementami formuły. To jedno z najstarszych barcampowych spotkań w Polsce zmienia się z edycji na edycję, chcąc docierać do jak najszerszego grona osób skupionych wokół e-commerce. Przedsmak tych zapowiedzi stanowi organizacja „Warsztatów ShopCamp”, które już wkrótce mają szansę stać się marką samą w sobie. W obecnej edycji będą współtworzone i prowadzone przez ekspertów Divante. Pierwsze Warsztaty już 1 marca, w dzień poprzedzający inauguracyjny w tym roku ShopCamp, który odbędzie w poznańskim Starym Browarze. Więcej informacji na temat Warsztatów na stronie: warsztaty.shopcamp.pl

Edukacja i integracja

Spotkania ShopCamp to jak zawsze otwarte prezentacje zaproszonych gości, które stanowią dla uczestników dużą wartość edukacyjną i inspirują do wdrażania nowych rozwiązań we własnych e-biznesach.

Od początków ShopCampu jednym z najchętniej słuchanych, a tym samym najchętniej zapraszanych prelegentów był Konrad Latkowski, który reprezentuje markę Manubia, jednego z tegorocznych partnerów ShopCampu. Jak sam mówi:

Miałem okazje troszeczkę przyczynić się do powstawiania pierwszej edycji ShopCampu. Jako jeden z nielicznych wygłaszałem prezentacje, przynajmniej raz, na wszystkich trzech edycjach ShopCampu. Cieszy mnie, że wraz z rozwojem Manubii mogę dołączyć także do grona partnerów tego wyjątkowego wydarzenia. Wydarzenia, które jest cyklicznym miejsce integracji ludzi od e-handlu. Tych początkujących i tych bardzo doświadczonych. To wspaniałe!

ShopCamp w Poznaniu

Najbliższe spotkanie odbędzie pod hasłem „Męskie hobby”, a w agendzie znajdą się prelegenci reprezentujący bardzo ciekawe branże. Wśród osób, które opowiedzą o swoich pasjach, a zarazem sposobach na biznes, znajdą się m.in. Adam Jesionkiewicz (Astromarket.pl), Łukasz Więcek (Majsterkowo.pl), Igor Czajkowski (Cyklotur.com), Marek Prudel (Militaria.pl). Spotkanie odbędzie się 2 marca w Poznaniu, aby wziąć udział wystarczy się zarejestrować. Aktualne informacje na temat wydarzenia są dostępne na stronie internetowej: shopcamp.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E


Tematy pokrewne:  

tag warsztatytag ShopCamptag patronat DItag edukacjatag e-handel