Pierwsza aplikacja taxi na świecie, dostępna w ponad setce europejskich miast rozpoczyna pierwszy etap zmiany na nową markę. Użytkownicy od dziś mogą zauważyć nowe logo na ekranie początkowym aplikacji i na kanałach społecznościowych. Pełna zmiana na FREE NOW planowana jest w ciągu kilku najbliższych tygodni.
reklama
Nowo powstała marka to wynik ogłoszonego w lutym tego roku połączenia dwóch inwestorów: Daimlera i BMW, w zakresie usług mobilnościowych. mytaxi jest pierwszą marką spośród należących do grupy, która przejdzie całościowy rebranding. Dotyczy on wszystkich 9 krajów, w których dostępne jest mytaxi, w tym 7 miast w Polsce.
Przemiana we FREE NOW nie oznacza jedynie zmiany nazwy i logo. mytaxi w nowych barwach zamierza rozwijać się w kierunku multi-platformy, oferującej w jednej aplikacji różne opcje transportu w mieście. Stąd plany włączenia do aplikacji usługi wynajmu e-hulajnóg hive, dostępnej między innymi Warszawie i Wrocławiu. Rozwijane dalej będą także dotychczasowe usługi, m.in. mytaxi Lite z ceną znaną z góry oraz możliwość podzielenia się taksówką z drugim pasażerem w ramach mytaxi Match. Usługi taxi nadal pełnią i będą pełnić kluczową rolę w strategii firmy.
Zmiana marki nie będzie oznaczać konieczności instalowania nowej aplikacji. Użytkownicy w ramach kolejnych aktualizacji, stopniowo będą zauważać zmiany wizualne w tej już zainstalowanej, bez ingerencji w jej funkcjonalności i zgromadzone dane.
Źródło: mytaxi
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|