Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Multiscreening w Wirtualnej Polsce

26-05-2006, 11:09

Nowa forma reklamy wprowadzona w portalu Wirtualna Polska integruje wizualnie "miejsce billboardowe" oraz marginesy serwisu internetowego, pozwalając jednocześnie na dynamiczną zmianę zastosowanej kreacji reklamowej.

Reklama, zamieszczona na wybranej stronie portalu, polega na emisji serii kreacji flash, bądź .gif, zmieniających się co kilkanaście sekund.

Po załadowaniu strony oczom użytkownika ukazuje się animowana lub statyczna prezentacja o maksymalnych wymiarach 990x400 px. Można ją zamknąć standardowym krzyżykiem, co spowoduje, że reklama zmniejszy się do ustalonej przez reklamodawcę wysokości.

Przykład reklamy typu multiscreening.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *