Multipaczka to nowa usługa poczty polskiej, łącząca cechy różnych wcześniejszych usług, z dostępem do Elektronicznego Nadawcy, śledzeniem przesyłki oraz awizo SMS lub e-mail.
reklama
Nowa usługa Poczty Polskiej - Multipaczka - będzie dostępna od 27 maja. Jest to usługa łącząca cechy pięciu innych dotychczasowych ofert:
W ramach tej usługi będzie można korzystać z aplikacji Elektroniczny Nadawca, dzięki której można samodzielnie drukować etykiety adresowe. Tradycyjne awizo zostanie uzupełnione komunikacją SMS oraz e-mail. Klienci otrzymają powiadomienie o statusie realizacji usługi na każdym z jej etapów, a także o awizowaniu. By skorzystać z tej możliwości, należy podać dane kontaktowe adresata oraz wykupić usługę dodatkową potwierdzenie doręczenia albo zwrotu.
Usługa Multipaczka będzie realizowana bez zawierania pisemnej umowy. Paczkę będzie można nadać w opakowaniu własnym klienta oraz w opakowaniu Poczty Polskiej.
Jeśli ktoś chce tradycyjnie nadać paczkę, otrzyma jeden blankiet, na którym znajduje się pełen zakres oferty. Ułatwieniem dla klientów będzie również ograniczenie formalności. Zamiast kilku obszernych regulaminów i cenników będą ujednolicone regulacje dla Multipaczki.
Co ciekawe, każda z przesyłek traktowana będzie jako wartościowa z zadeklarowaną wartością 100 zł bądź wyższą, jeśli klient tego zechce. Będzie też dostępne ubezpieczenie, którego najniższy próg opłaty wynosi 0,50 zł, dla przesyłki o wartości do 500 zł. Ubezpieczenie przesyłki o wartości do 20 tys. zł kosztuje 2,20 zł.
Jeśli chodzi o ceny, to Poczta Polska podała, że w porównaniu do przesyłki pobraniowej nowa oferta będzie tańsza we wszystkich kategoriach wagowych. Wysokość opłaty za przesyłkę będzie zależeć od masy przesyłki oraz wybranych opcji i usług dodatkowych.
Czytaj także: Poczta Polska bardziej terminowa, ale wciąż poniżej wymagań
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*