Czy dzięki temu program pocztowy Microsoftu zyska na popularności? Jego mariaż z najpopularniejszymi serwisami społecznościowymi zdaje się mieć sens.
reklama
Microsoftowi nie udało się zbudować silnych marek w Web 2.0. Firma wciąż bazuje na licencjonowanym oprogramowaniu oraz usługach takich, jak Hotmail oraz Windows Live Messenger. Rozwój serwisów społecznościowych odbywa się właściwie poza i bez udziału amerykańskiego koncernu. Teraz ma się to po części chociaż zmienić.
Firma wyszła zapewne z założenia, że skoro nie może mieć czegoś własnego, to będzie bazować na tym, co już istnieje i ma się dobrze. Takie zdaje się być założenie nowej aplikacji do programu pocztowego Microsoftu - MS Outlook. Outlook Social Connector pojawił się po raz pierwszy w listopadzie zeszłego roku. Idea jego działania jest prosta - w ramach programu pocztowego użytkownik ma zyskać dostęp także do popularnych serwisów społecznościowych - podaje agencja AP.
Informacje o nowych statusach czy zaproszeniach od znajomych mają się pokazywać razem z nowymi wiadomościami, znacznie ułatwiając kontrolę nad nimi. Microsoft chce bowiem, by jego program pocztowy stał się punktem startowym dla usług społecznościowych. Wtyczkę taką od pewnego czasu oferuje już firma Xobni.
Outlook Social Connector nie pozwala jeszcze na wysyłanie wiadomości zwrotnych do poszczególnych serwisów, jednak opcja ta wydaje się być naturalnym kolejnym krokiem. Serwis LinkedIn przygotował już odpowiednią wtyczkę, Facebook i MySpace mają zakończyć prace nad nimi do czerwca, gdy w sklepach pojawi się MS Office 2010. Opcja ta ma być dostępna także dla użytkowników MS Office 2003, 2007 oraz 2010 beta.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|