Mobiserve wybrał oprogramowanie Smart AdServer przeznaczone do obsługi kampanii reklamowych w urządzeniach mobilnych, stając się pierwszym polskim odbiorcą aplikacji przygotowanej przez francuskiego dostawcę rozwiązań adserwerowych dla segmentu reklamy mobilnej.
reklama
- Rynek reklamy mobilnej w Polsce jest ciągle na etapie wczesnego rozwoju. Tym bardziej cieszymy się, że możemy wspierać jego rozwój, posługując się rozwiązaniem sprawdzonym na rynku światowym, zarówno w segmencie reklamy online, jak też mobilnej, co z pewnością pomoże w szybszym kształtowaniu standardów, a tym samym przysłuży się uwiarygodnieniu usług reklamowych w urządzeniach mobilnych na polskim rynku – mówi Grzegorz Chyliński, Project Manager w Mobiserve.
Wdrożone rozwiązanie Smart AdServer pozwala na zarządzanie kampaniami reklamowymi w urządzeniach mobilnych typu: iPhone, iPad oraz wyposażonych w system operacyjny Android. Umożliwia emitowanie zarówno standardowych kampanii displayowych, jak też wykorzystujących formaty rich media.
- Przy wyborze odpowiedniej aplikacji kierowaliśmy się przede wszystkim interesem naszych klientów. Decydujące okazały się zaoferowane przez Smart AdServer możliwości technologiczne, a także sprawdzone funkcje pomiaru efektywności kampanii reklamowych w urządzeniach mobilnych, które w pełni odpowiadają ich wymaganiom – dodaje Grzegorz Chyliński.
Mobiserve obok Mobilivi jest jednym z niewielu domów mediowych na polskim rynku skupionym wyłącznie na ofercie dla internetu mobilnego, obejmującej dostarczanie rozwiązań marketingowych skierowanych do jego użytkowników oraz technologii służącej do emisji kampanii reklamowych w urządzeniach mobilnych.
Z aplikacji mobilnej Smart AdServer korzystają między innymi Grupa Axel Springer i Wolter Kluwer.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*