U schyłku roku polski operator sieci wirtualnej przedstawił swoje sukcesy i plany na najbliższą przyszłość.
reklama
Od początku działalności Mobilking pozyskał niemal 150 tysięcy klientów. Jak twierdzi operator, jest to najprawdopodobniej najlepszy wynik sieci komórkowej typy MVNO (ang. Mobile Virtual Network Operator) w Polsce i całej Europie Środkowej. Mobilking zawdzięcza to zapewne w dużej mierze szerokiej i nierzadko kontrowersyjnej reklamie, czego przykładem jest inicjatywa "wyklep dupcie", opisywana szerzej na łamach Dziennika Internautów.
Plany operatora na rok 2009 zakładają, że z jego usług będzie korzystać 500 tysięcy osób. Jeśli te założenia się sprawdzą to polski wirtualny operator będzie jednym z największych w Europie.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*