Ponad połowa badanych użytkowników Ceneo poniżej 18 roku życia kupuje przez internet najczęściej kilka razy w roku i ponad 1/3 wszystkich zakupów stanowią gry. Książki nie cieszą się dużą popularnością - wynika z raportu Ceneo.pl
reklama
51% użytkowników Ceneo.pl poniżej 18 roku życia kupuje przez internet kilka razy w roku, 20% kilka razy w miesiącu, a tylko 2% z nich kilka razy w tygodniu lub częściej. 26% ankietowanych nadal jednak nie kupuje przez internet. W przypadku osób pełnoletnich zaledwie 5% użytkowników nie dokonuje takich zakupów.
Z przepytanej grupy osób niepełnoletnich, które odwiedziły serwis zakupowy Ceneo.pl, największą część (30%) stanowią osoby w wieku 17 lat. Procent zmniejsza się wraz z wiekiem, niemniej jednak ciekawy jest fakt, że w grupie kupujących przez internet znalazły się osoby w wieku nawet poniżej 11 lat.
Okazuje się, że produktami najczęściej kupowanymi przez młodzież są gry. Jest nimi zainteresowanych 67% kupujących online. Na drugim miejscu znalazły się produkty z kategorii odzież, obuwie, dodatki (31%), dalej telefony i akcesoria (30%), komputery (26%) i książki na równi ze sprzętem RTV (po 18%).
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*