Mio wymieni nawigację co dwa lata na nową

24-08-2011, 10:56

Firma Mio Technology przygotowała akcję promocyjną, dzięki której można wygrać nowe urządzenie GPS do końca życia.

Czas zwiększonych wydatków zbliża się nieubłaganie.

>> Sprawdź konto z kartą otwartą na dzisiaj <<

0 zł za prowadzenie rachunku, użytkowanie karty debetowej i wypłaty gotówki!


Sonda
Czy korzystasz z nawigacji samochodowej?
  • tak
  • nie
wyniki  komentarze

Tarik Hassan, CEE Marketing Manager firmy Mio podkreśla, że celem akcji jest nie tylko wsparcie sprzedaży, ale również większe zaangażowanie użytkowników nawigacji Mio na profilu marki w serwisie Facebook. Zależy nam, żeby fan page Mio na Facebooku stał się w jeszcze większym stopniu forum wymiany informacji dotyczących produktów i marki Mio. Chcemy, by było to miejsce dyskusji o obecnych i przyszłych rozwiązaniach produktowych – dodaje Tarik Hassan.

Warunkiem udziału w akcji jest zakup nawigacji Mio w salonach Vobis lub Sferis, rejestracja na fan page’u na Facebooku i wymyślenie hasła reklamowego. Do wygrania jest wymiana swojego GPS-a na nowy model co dwa lata do końca życia. Konkurs potrwa do końca września 2011 roku.

>> Czytaj też: NaviExpert zbadał wakacyjne natężenie ruchu

Zwycięzcami konkursu „Nawigacja na całe życie” zostanie pięć osób, które w ramach akcji promocyjnej stworzą - zdaniem jury - najciekawsze hasła reklamowe dla Mio.

Najnowsza linia nawigacji Mio to urządzenia Spirit 480, Spirit 487, Spirit 670, Spirit 680, Spirit 685 i Spirit 687. Urządzenia wyposażone są w m.in. darmowe i działające również w Polsce TMC, czyli system informowania w czasie rzeczywistym o korkach i innych utrudnieniach w ruchu drogowym.



Sprawdź, który bank może zaproponować Ci najtańsze kredyty gotówkowe, najlepsze kredyty hipoteczne, kredyty dla firm, bezpłatne konta osobiste, konta firmowe czy najlepiej oprocentowane lokaty >>
Przepisy na coś słodkiego z kremem Nutella
To warto przeczytać






fot. Kaspersky


  
znajdź w serwisie


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
Jak czytać DI?
RSS
Copyright © 1998-2021 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.