Ecommerce do jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin gospodarki. Polska na tle Europy wyróżnia się najwyższym wskaźnikiem wzrostu wartości rynku, który w okresie 2010-2011 wyniósł 33,5%. Wartość tego rynku szacuje się już na 18 mld zł. Warto przyjrzeć się bliżej sprzedaży w internecie. Dobrą okazją ku temu będzie IAB Akademia eCommerce organizowana przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska w dniach 7-8 listopada w warszawskim Soho Factory. Do 6 października cena uczestnictwa w konferencji to tylko 300 zł netto.
reklama
Ogromny, miliardowy potencjał rynku sprzedaży w internecie kusi coraz bardziej. Wartość rynku ecommerce szanuje się na 18 mld zł – to łączna wartość sprzedaży w e-sklepach i aukcjach w Polsce za 2011 rok. Nie dziwi więc fakt, że coraz więcej form szuka swojej szansy w zwiększaniu przychodów w handlu internetowym. Oszczędność pieniędzy, oszczędność czasu, produkty najwyższej jakości bez wychodzenia z domu – oto główne zalety kupowania przez internet.
Warto przyjrzeć się bliżej zagadkom ecommerce. Z tym celu Grupa Robocza Ecommerce działająca przy Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zorganizowała „IAB Akademię eCommerce”. Konferencja ta jest przeznaczona dla wszystkich tych, którzy zastanawiają się, jak wykonać pierwsze kroki w sprzedaży w internecie, a także dla tych, którzy już rozpoczęli swoją działalność, a chcieliby poszerzyć swoją wiedzę.
Eksperci Grupy Roboczej Ecommerce, będący przedstawicielami największych firm segmentu ecommerce dostarczą wiedzy na temat:
Będąc uczestnikiem „IAB Akademii eCommerce”, będzie można dowiedzieć się na praktycznych przykładach nie tylko jak zoptymalizować obsługę klienta, ale także jak przyciągnąć nowych.
Zarejestruj się do 6 października na konferencję, zaoszczędzając ponad 20% na cenie biletu. Cena wejściówki to tylko 300 zł netto. Na akademię eCommerce zarejestrujesz się pod adresem: akademiaecommerce.pl/rejestracja
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
iPady zmuszają posłów do drukowania, czyli znów o problemie neutralności technologicznej